De com l’àtom es va fer útil i ensenyable

RECURS
Realitzat per: Iván Marchán Carvajal i Neus Sanmartí Puig
  • Publicació
  • 3r i 4t d'ESO

En aquest article es presenta una proposta didàctica per aprendre un model per a l’estructura atòmica a 3r o 4t d’ESO. La construcció del model es duu a terme a partir de l’estudi de diverses situacions contextualitzades que són rellevants per a l’alumnat. També es discuteix una proposta de progressió d’aprenentatge per a l’estructura nuclear i electrònica de l’àtom des de l’educació primària fins a la postobligatòria. Enllaç a l’article complet

Marchán Carvajal, I., & Sanmartí Puig, N. (2014). De com l’àtom es va fer útil i ensenyable. Educació Química, 19, 26–32.

Imatge creada per Senior Airman Joshua Strang i cedida per United States Air Force, amb el número d’identificació 050118-F-3488S-003 i sota una llicència de domini públic. Extreta de Wikimedia Commons.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant accepta la seva instal·lació i ús.
Podeu canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra Política de cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies