Invasió periòdica
Un projecte gamificat per a secundària
RECURS
Realitzat per: Roger Pujol i Laura Torres
El projecte Invasió periòdica és una experiència gamificada en que l’alumnat treballa al voltant de 3 eixos principals: el treball cooperatiu, les tecnologies de la informació i la comunicació i la creativitat. Basada en una història fictícia, l’alumnat es posa a la pell d’uns personatges que, superant reptes, han d’aconseguir el seu objectiu principal: recuperar la taula periòdica. S’incorpora també en el joc diverses insígnies que pretenen motivar la participació de l’alumnat a partir del reconeixement de les noves habilitats adquirides.
En aquest enllaç i en aquest enllaç trobareu una mostra del primer i segon repte que es proposa a l’alumnat, respectivament.
Aquest projecte va rebre el reconeixement d’experiència innovadora excel·lent a la Jornada de Bones Pràctiques de l’Agrupació Escolar Catalana el dissabte 11 de març del 2017.
També trobareu més informació del desenvolupament del projecte en el següent enllaç.